Registracija

Prijave – sudjelovanje s izlaganjem

Zainteresirani za sudjelovanje s izlaganjem prijavljuju se na konferenciju sa sažecima pomoću Google obrasca. Sažetak (250-500 riječi) piše se na engleskom i hrvatskom ili slovenskom jeziku te sadrži temu, ciljeve, metodologiju, rezultate i zaključke istraživanja. Uz sažetak prilaže se pet ključnih riječi.

Nakon potvrde o prihvaćanju sažetka, sudionici konferencije mogu prijaviti cjelovite radove. Za objavu će se razmatrati isključivo znanstveni radovi napisani na engleskom jeziku, a koji se ne razmatraju za objavu negdje drugdje. Upute za pisanje znanstvenih radova nalaze se na službenim stranicama konferencije. O načinu prijave znanstvenih radova sudionici konferencije obavijestit će se naknadno.

Prijavljeni sažeci i znanstveni radovi prolaze dvostruku slijepu recenziju. Prihvaćeni  sažeci objavljuju se u zborniku sažetaka konferencije, a prihvaćeni znanstveni radovi u znanstvenoj monografiji.

Prijave – sudjelovanje s održavanjem radionice

Zainteresirani za održavanje radionice namijenjene sudionicima konferencije u trajanju od 45 minuta prijavljuju se na konferenciju sa sažecima radionica (250-500 riječi) pomoću Google obrasca.

Prijave – umjetnički rad na izložbi

Zainteresirani za predstavljanje svog umjetničkog rada na izložbi popraćenoj katalogom prijavljuju se e-mailom: rethinkingchildhood.IV@gmail.com. Prijave na engleskom i hrvatskom ili slovenskom jeziku sadrže osnovne informacije o prijavljenom radu, kvalitetnu vizualnu dokumentaciju rada i životopis autora (100-150 riječi).

Prijave traju do 1. 2. 2026. godine, a opremljene umjetničke radove prihvaćene za izložbu potrebno je poslati do 15. 4. 2026. godine na adresu: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru, Ulica dr. Franje Tuđmana 24 i, 23000 Zadar, Hrvatska (napomena: za izložbu).

Važni datumi

Rok za prijave sažetaka (izlaganja, radionice) 15. 6. 2025.
Obavijest o prihvaćanju sažetaka (izlaganja, radionice) 15. 7. 2025.
Rok za prijave znanstvenih radova 15. 9. 2025.
Obavijest o prihvaćanju znanstvenih radova 1.       11. 20225.
Rok za uplatu kotizacija 1.       12. 2025.
Konferencija 28. 5. – 30. 5. 2026.

Iznosi kotizacija

Vrste sudjelovanja Iznosi

(svaki sudionik konferencije plaća kotizaciju)

Sudjelovanje s izlaganjem ili održavanjem radionice 200 €
Sudjelovanje s izlaganjem ili održavanjem radionice – doktorandi 125 €
Sudjelovanje s izlaganjem ili održavanjem radionice – studenti 50 €
Izlet u Nin 50 €

 

Svaki se sudionik na konferenciju može prijaviti s najviše dva rada (dva izlaganja ili izlaganje i radionica).

Kotizacije se uplaćuju na račun:

Sveučilište u Zadru
OTPBANKA D.D.

Domovinskog rata 61, 21000 Split

OIB: 10839679016

IBAN: HR1124070001100609482

VALUTA: EUR

SWIFT ADRESA (BIC): OTPVHR2X

MODEL: HR00 POZIV NA BROJ 65000