Nova promišljanja o djetinjstvu IV – Prema transdisciplinarnom pristupu

Poveznica | Link

28.-30.5. 2026.

Četvrtom međunarodnom znanstveno-umjetničkom konferencijom Rethinking Childhood IV želja nam je istaknuti interdisciplinarni karakter studija za učitelje i odgojitelje kao osobitosti od koje polazimo u našim promišljanjima o djetinjstvu te potaknuti propitivanje mogućnosti povezivanja različitih područja temā vezanih uz djetinjstvo. Stoga smo u naslovu nadolazeće konferencije istaknuli transdisciplinarni pristup koji svojom uključivošću odlazi korak dalje od interdisciplinarnoga, potičući ne samo povezivanje, nego i prožimanje različitih područja znanosti, kao i ispreplitanje znanosti i umjetnosti. Transdisciplinarni pristup značajan je još po tome što je sklon participativnim praksama, a što bi značilo da u takvim istraživanjima mogu sudjelovati i ostali zainteresirani iz šire zajednice, uključujući djecu, a čiji je aktivni doprinos u studijima djetinjstva već prepoznat u okviru tzv. child-focused research.